Friday, August 6, 2010

semester ini rasanya banyak beraktiviti

bermula dengan MIHAS
diikuti TA'ARUF WEEK
kemudian PROGRAM PENERANGAN 1 MALAYSIA
baru selesai KAEDFEST
bakal menyusul STABAZ 2010
dan mungkin CONVEST untuk HALAQAH TV9
dan mungkin juga program kecil yang lain

aku mengharapkan agar tanggungjawab pada Allah tidak terabai, amanah keluarga tidak terbiar, dan tugas pelajaran tidak tertinggal

biar ditahun akhir ini, aku cipta warna-warna indah bersama mereka, jadi sejarah yang bakal dikenang, yang manis bersahabat, yang manis juga pengalaman-pengalaman berkonflik, sekurang-kurangnya ada sesuatu untuk dikenang nanti, ya, tidak sampai sembilan bulan lagi aku bersama mereka, yang nanti mereka akan pergi membawa diri masing-masing mengemudi dunia sendiri, beralih kepada satu fasa berbeza dan amat lain dari yang ketika ini. pada yang mengikutri ruang ini, sahabat-sahabat baik, janji ya terus bersama disini !!!!!!!

5 comments:

!eYd@vR!eyLew said...

pergh...buzy gler ko this sem ek...bagos2...mghabiskn sisa2 d thun akhir dgn melibatkn dri hmpir sume prog yg ade...tp btol gak tu,jgn smpai mengabaikn pelajaran sudah...9 bln lg...ko counting dh ek..mkne nye x smpai 1thun lg..
semoga brjaya kpd semua sahabat2 ku!!!!

shamila said...

janji! terus bersama sampai hari tua!

ohh,, ye, kamu adalah salah antara seorang manusia yang paling baik pernah saya jumpa, dan kehidupan, memang tak lari dari dugaan dan bermacam-macam kerenah hidupan, sebab tu Allah ciptakan kita pelbagai ragam untuk mewarnai dunia, dan tugas kita si tuan punya badan untuk terus bersabar dan mempraktikkan nilai-nilai islam, moga-moga Dia kurniakan syurga! =)

p/s : program penerangan satu dunia, mereka pakai bentley kita jalan kaki, itulahh yang terbaikkk.. *sila baca dengan nada perli*

p/ss : saya tak suka mempraktikkan hak kebebasan bersuara, kerana secara teorinya wujud, tapi praktikalnya hampeh~

p/sss : jaga diri,
jaga iman,
jaga pelajaran baik-baik ya semua :)

deli said...

dayah: mari bercounting bersama (ingatkan aku kalo terleka ya)

sahmila: manusia paling baik? (tipu !!!) mari ke syurga bersama2 !!

cik M said...

ish2...ayat sedey tu...

Hamba Yg BersYukur said...

dh nk hbis blaja ke hazli???
sm0ga berjaya yea...