Monday, December 13, 2010

sekitar khidmat dakwah di perkampung pos pelantok (btw, aku tidak berdakwah, pergi rumah apak main dengan shafiq, tengok tv sambil makan kerepek, rahsia taw, hahaha )


ni amek angkat yang pertama (nenek teh)


keluarga kedua (apak teh dan mek shima, ada shafiq, munira dan aris abang dia), kami banyak kali makan kat rumah ni, amek masak, perghhhhhhh !!!!


shafiq suka kereta ....ketee....keteee (nada bisik)
shafiqqqqqqqqqq !!!!!!!

keluarga ketiga (amek noriah, amar dan masmona)


amar (muhammad zakumar)

credit to rakan seangkatan, NAJWA atas gambar, dan MAISARAH, cerita kemudian la bagi yang mahu membaca

4 comments:

a.r.e.p a.h.m.a.d said...

wowww!!!~~~

deli said...

jom rep , kat sane ade sungai n kolam air panas yang best

ukur kira said...

Mcm tgh dukung anak sendiri je gaya tu..Hehe

Seronok la ada xperience ek..

deli said...

nabil: amin, hehehe, kerja dakwah ko patut dilakukan disitu, hahah