Saturday, February 25, 2012

sies aku cakap, aku jarang bersyukur dengan apa yang aku ada, tak kira lah dari sekecil benda seperti pengetip kuku, hingga la sebesar-besar benda, buat sementara ni benda yang paling besar aku ada ialah lugage yang macam budak2 AF tarik bila tersingkir dan aku rasa aku punya besar sikit, tapi dalam beberapa hari lagi ada benda lagi besar aku rasa aku ada insyaAllah.

tapi apalah semua itu untuk diperbincangkah secara ilmiah di sini blog paling suci. ketepikan soal benda remeh temeh itu, mari kita perbincangkan untuk bersyukur memiliki skandal, aku tak pasti boleh disyukuri atau tak untuk memiliki skandal, tapi kehilangan skandal memang mcm gampang aku rasa, sama rasanya macam fail studio dan extend satu tahun atau kehilangan kuasa kelelakian bila berumur 70 tahun, aku rasa lah. tapi aku rasa isu skandal pun tidak boleh diperbincangkan secara ilmiah kerana aku yakin, ia bertentangan dengan norma-norma masyarakat melayu. oleh yang demikian (penggunaan bahasa melayu yang baik, TAHNIAH ), kita biarkan isu skandal jadi kenangan yang bakal mati dalam fikirn tidak lama lagi (ini tipu, aku rasa da empat bulan, tapi tak dapat lupa sampai sekarang ia pathetic orang putih kata)

yang aku nak cakap bukan pasal ibu bapa, sebab ak sangat tidak bersedia untuk kehilangan mereka, oleh itu yang sewajarnya diperbincangkan ialah sahabat dan kawan-kawan, tapi tidak lah mereka mati untuk disedekahkan al-fatihah atau dibacakan yasin, cumanya konsep kehilangan disini adalah tidak lagi dapat bersama lagi untuk menconteng sejarah kehidupan bersama (perghhh, itu bold tandanya sanagat puitis untuk jadi rujukan budak-budak SPM)

esok flight pulangke borneo 7.30pm, elok rasanya aku tidur dulu, lusa aku sambung lagi ( bulan depan )

missing
26/2/2012
2.56am
mahallah al-farouq uiam

0 comments: