Tuesday, March 16, 2010

aku harus...

terlalu banyak menyakitkan orang laen
terlalu banyak mengata orang laen
terlalu banyak terlalu banyak berfikiran negatif
terlalu banyak membuat orang marah
terlalu banyak membuat mereka terasa hati
terlalu banyak membuat orang benci
terlalu banyak mengharap orang lain
terlalu banyak .................................................
terlalu banyak .................................................
terlalu banyak .................................................

aku harus belajar untuk berdiam
aku harus belajar untuk menghargai
aku harus belajar ubtuk membuat orang senyum
aku harus belajar menyayangi
aku harus belajar ............................................
aku harus belajar ............................................

aku harus belajar banyak
aku harus banyak belajar
banyak banyak

9 comments:

deli said...

tolong aku penuhkan, setiap lain yang dipenuhi akan jeli blaje

cik M said...

nak blanje ape??
terlalu banyak blanje benda mahal
harus blaja jimat(tp bab blanje daku tak pe..)
terlalu banyak main
harus blaja utk bkerja sket..

haahahha...

deli said...

owh, jawapan anda tidak tepat, cube lagi laen kali

cik M said...

erk!!! ne aci!!! ko tak ck kalo jwpn betol or tak baru nak blanje...

ko ckp, 'tolong aku penuhkan, setiap lain yang dipenuhi akan jeli blaje'

haaaa...

cik M said...

nak tambah lg satu..
terlalu banyak tersalah faham
harus blaja memahami...especially memahami maryah... =p

deli said...

haiyoooooo, jwpn kamu tidak tepat, kamu smue disqualified, hehehehe

cik M said...

alaa... da tu, yg tepatnyer ape?

deli said...

terlalu banyak momon
terlalu banyak gedik
terlalu banyak over

harus belajar menjadi L
harus belajar cover


hhehehehe

cik M said...

loorrr... itu jek kah... kalo ak sebut kang, ko lak melenting....hahaha...

pape pun, kiteorg tetapp kwn ko!!!